image

Vagónstálý odkaz / permalink

20.04.2019

Je poučné se podívat na komplexní příklad praktické práce. Když jsem objevil tahle videa, byl to pro mě první úplný příklad, jak něco vytvořit. Na tomto příkladu jsem pochopil taktiku, jak s programem pracovat.

image anglicky

  • 1.díl:
    • vložení dříve připravené komponenty do nového projektu, do nové sestavy - Insert Into Current Design
    • při otáčení nebo posunu komponent vůči ostatním komponentám zatrhne Capture Position
    • namnožení jedné komponenty - Copy, Paste
    • vložení obrazové předlohy - bitmapy - Insert - Attached Canvas, na canvas kontextové Calibrate [8:45]
    • schovávání komponet ]10:08]
    • vytváření nové komponenty, pojmenování komponenty [11:50]
    • vytvoření skeče nové komponenty na ploše jiného dílu (komponenty) a jeho projekcí do nového skeče - [P], Project [12:00]
    • okótování [D] [13:30]
    • díra skrz několik dílů - Extrude, Cut [20:30]
    • namnožení děr v pravidelném rozestupu - Create - Pattern on Path, Pattern Type: Faces a vybrat plochy díry okna

  • 2.díl:
    • návrat v historii, dají se doplnit díly, na které se mají uplatnit pozdější úpravy [3:20]
    • spojení více těles v jedno - Modify - Combine [9:00]
    • rozdělení tělesa v ose - Modify - Split Body [10:50]ľ
    • změna v hostorii provedené operace (oprava) - kontextové menu na položce historie Edit - Feature [12:50]
    • díly, které bude vyrábět - tisknout samostatně, dělá jako jinou komponentu, [23:00] zakládá v rootu stromu komponent novou komponentu "rám okna"

  • 3.díl:
    • obarvení dílů - Modify - Appearance [11:50]


zpátky na: Naučím se Fusion 360! │ dál na: Tutoriály


přehled kapitol:

  1. Fusion 360
  2. Naučím se Fusion 360!
  3. Vagón
  4. Tutoriály
  5. Tipy a triky
  6. Tutoriály tématicky zaměřené
  7. Tutoriály kreslení modelů
  8. Komplexní ukázky práce
  9. Cvičení 1 - Stojánek na vajíčka
  10. Cvičení 2 - Lodička
  11. Cvičení 3 - Letadýlko
  12. Cvičení 4 - Letadýlko s 3D díly
  13. Další práce
  14. Proč, nač
  15. Jednotlivosti - konstrukce
  16. Jednotlivosti - výroba
  17. Postprocesory
  18. Poznámky
  19. Na co si dávám pozor
  20. Jak rychle připravit díly pro řezání
  21. Volnoplošné modelování, T-spline
  22. Tutoriály k volnoplošnému modelování
  23. Klávesové zkratky k volnoplošnému modelování
  24. Problémy
  25. Skripty, makra, programování, API
  26. Na závěr
  27. Novinky ve Fusion 360
  28. Správa
  29. Klávesové zkratky
  30. Fusion 360 a router Stepcraft
  31. Fusion 360 a 3D tiskárna Průša
  32. Fusion 360 a STL
  33. Práce s STL
  34. Zdroje

(zveřejněno v rubrice Modely letadel | Dílna | CNC router | Fusion 360)