image

Problémy

Obnova licencestálý odkaz / permalink

17.07.2022

Licence pro kutily vyprší po roce. Je třeba ji obnovit.

Je to v diskuzích velmi častý dotaz, amatérští uživatelé si myslí, že je Autodesk nutí zaplatit komerční licenci, ale není tomu tak. Podle níže uvedených postupů licenci pro hobíky obnovíte. Jen musí licence nejdříve vypršet, nejde to dělat dříve, než vám přijde oznámení, že vaše licence vypršela. A dejte si pozor, aby jste licenci obnovili do 30 dnů, jinak přijdete o výkresy uložené v cloudu u Autodesku!

Jak se dá licence získat i obnovit je popsáno zde: Jak získat / obnovit kutilskou licenci?

This design contains Removed components which did not update.stálý odkaz / permalink

21.05.2019

Když jem začal využívat funkcionalitu Derive, v cílovém dizajnu se mi najednou objevila hláška: Warning: This design contains Removed components which did not update.

Poprvé se mi to stalo, když jsem komponentu v cílovém dizajnu opravdu vymazal. Pak jsem se s touto hláškou setkal i v případech, kdy jsem žádný "remove" neprovedl. V timeline plno vykřičníků a rada "To complete the update, roll the history marker to before the earliest Remove feature and click the Get All Latest button" nikam nevedla. Vykřičníků jsem se nemohl zbavit. Pak jsem ale vše zavřel a znova otevřel a vše bylo OK! image

Neplacená licence nepodporuje operace s výměnnou nástrojestálý odkaz / permalink

20.07.2022

Hobby licence nepodporuje výměnu nástroje!

image

Pokud si zadáte v jednom programu různé nástroje, zahlásí program při generování G-code, že více nástrojů v jednom programu nepodporuje a že si máte program rozdělit na jednotlivé programy pro každý nástroj zvlášť. Nebo si pořídit placenou licenci.

Neplacená licence nepodporuje operace s měřící sondoustálý odkaz / permalink

21.07.2022

Hobby licence nepodporuje operaci Probe WCS.

image

Souvisí to s tím, že nepodporuje ani výměnu nástroje. Viz Neplacená licence nepodporuje operace s výměnnou nástroje.


zpátky na: Klávesové zkratky k volnoplošnému modelování │ dál na: Skripty, makra, programování, API


přehled kapitol:

  1. Fusion 360
  2. Naučím se Fusion 360!
  3. Vagón
  4. Tutoriály
  5. Tipy a triky
  6. Tutoriály tématicky zaměřené
  7. Tutoriály kreslení modelů
  8. Komplexní ukázky práce
  9. Cvičení 1 - Stojánek na vajíčka
  10. Cvičení 2 - Lodička
  11. Cvičení 3 - Letadýlko
  12. Cvičení 4 - Letadýlko s 3D díly
  13. Další práce
  14. Proč, nač
  15. Jednotlivosti - konstrukce
  16. Jednotlivosti - výroba
  17. Postprocesory
  18. Poznámky
  19. Na co si dávám pozor
  20. Jak rychle připravit díly pro řezání
  21. Volnoplošné modelování, T-spline
  22. Tutoriály k volnoplošnému modelování
  23. Klávesové zkratky k volnoplošnému modelování
  24. Problémy
  25. Skripty, makra, programování, API
  26. Na závěr
  27. Novinky ve Fusion 360
  28. Správa
  29. Klávesové zkratky
  30. Fusion 360 a router Stepcraft
  31. Fusion 360 a 3D tiskárna Průša
  32. Fusion 360 a STL
  33. Práce s STL
  34. Zdroje

(zveřejněno v rubrice Modely letadel | Dílna | CNC router | Fusion 360)