Skeč je ve Fusion 360 základem modelování 3D modelu.
A vazby v něm, kóty v něm jsou zárukou dobrého fungování celého modelu, který vytváříte,
jsou zárukou toho, že budete moci model měnit, ladit, měnit jeho parametry
a nerozbije se vám pod rukama.
Modelování 3D modelu a případně výroba dle tohoto modelu (3D tisk, frézování) je o tom,
že postupně zkoušíte více variant výrobku - prototypujete.
Potřebujete již hotový model upravit a nechcete ho kreslit znova.
Fusion 360 má možnost vracet se k předchozím krokům modelování,
aniž byste museli zapomenout kroky následující. Slouží k tomu Timeline
- časová osa dole na obrazovce, kde jsou zaznamenané operace, které jste s modelem provedli.
Workspace PATCH dnes v programu nenajdete, ze samostatného workspace se stala záložka SURFACE ve workspace DESIGN.
Princip, o čem se zde mluví, je ale pořád stejný. Jde o vytváření ploch, nekonečně tenkých objektů.
Pracovat s plochami se někdy při modelování letadel nebo lodí hodí.
Věc, která nejde vymodelovat jako body,
jde vymodelovat jako surface,
typicky to jsou kabiny některých letadel, různé gondoly, přechody mezi trupem a křídlem atp..