Vagón - Vagón
publikováno: | 20.04.2019, vydavatel a autor není-li uvedeno jinak: Libor Kolman, kolmanl@volny.cz |
na http://kolmanl.info, v sekci Fusion 360, na stránce http://www.kolmanl.info/index.php?show=f360_vagon |
Je poučné se podívat na komplexní příklad praktické práce. Když jsem objevil tahle videa, byl to pro mě první úplný příklad, jak něco vytvořit. Na tomto příkladu jsem pochopil taktiku, jak s programem pracovat.
anglicky
- 1.díl:
- vložení dříve připravené komponenty do nového projektu, do nové sestavy - Insert Into Current Design
- při otáčení nebo posunu komponent vůči ostatním komponentám zatrhne Capture Position
- namnožení jedné komponenty - Copy, Paste
- vložení obrazové předlohy - bitmapy - Insert - Attached Canvas, na canvas kontextové Calibrate [8:45]
- schovávání komponet ]10:08]
- vytváření nové komponenty, pojmenování komponenty [11:50]
- vytvoření skeče nové komponenty na ploše jiného dílu (komponenty) a jeho projekcí do nového skeče - [P], Project [12:00]
- okótování [D] [13:30]
- díra skrz několik dílů - Extrude, Cut [20:30]
- namnožení děr v pravidelném rozestupu - Create - Pattern on Path, Pattern Type: Faces a vybrat plochy díry okna
- 2.díl:
- návrat v historii, dají se doplnit díly, na které se mají uplatnit pozdější úpravy [3:20]
- spojení více těles v jedno - Modify - Combine [9:00]
- rozdělení tělesa v ose - Modify - Split Body [10:50]ľ
- změna v hostorii provedené operace (oprava) - kontextové menu na položce historie Edit - Feature [12:50]
- díly, které bude vyrábět - tisknout samostatně, dělá jako jinou komponentu, [23:00] zakládá v rootu stromu komponent novou komponentu "rám okna"
- 3.díl:
- obarvení dílů - Modify - Appearance [11:50]
http://www.kolmanl.info